OM NI UNDRAR..


Kom precis på en sak som jag tänkt på innan. Ni som kommenterar min blogg men inte har en egen blogg. När ni skriver en kommentar kan man nu med den nya funktionen svara på det ni skriver. Så om ni vill se "att jag bryr mig när ni kommenterar" kommer jag från och med nu svara under det ni skriver. Okej för att ni ska förstå kan jag dra ett exempel:
 
Agneta-Kruka: Åh, gullig katt, hur länge har du haft han?
Då svarar jag under kommentaren: Hanna: Tack så mycket, sedan år 2000. 
 
Okej, så om ni vill se att jag svarar får ni helt enkelt gå in på inlägget och kolla kommentaren igen. Hoppas ni förstod vad jag mena. Ni andra med bloggar, så svarar jag såklart där. :) Fortsätt kommentera, det är roligare än ni tror! haha,
puss
Fler som inte gillade moppeboken... (IGÅR)

Kommentarer
Postat av: MOA

Åh vad bra! :D Haha krilleee dååååå han vill också ha moppe :D

Svar: Haha jaa.... ;)
Hanna

2012-06-25 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0