SISTA DAGEN


Passa på att läsa min blogg idag. Imorgon kanske jag hinner med ett inlägg. Sedan får ni vänta tills jag kommer hem. Men håll utkik, kan komma ett eller annat inlägg om vi fixar med internet. Jaja, idag har jag fortsatt min packning (det bästa med att packa sommarkläder är att det tar så lite plats) sedan tog jag moppen och körde ett varv runt dalen. Efter det åkte jag till Moa och snacka lite med henne och sa Hejdå! Kommer sakna alla goa vänner! Men hoppas ni får 3 underbara veckor här hemma med massa sol och bad. Nu ska jag äta och sedan se vad dagen har att erbjuda, puss
Så små - i gonna miss you..

Kommentarer
Postat av: MOA

NI FÅR HA DET SÅ BRAAA!!! <3 Om du vill så kan jag uppdatera din blogg typ nån gång då och då och typ berätta vad du och Alicia har gjort och sånt där! :D

Svar: TAAACK!! :)) <3visst, men jag ska fråga mamma hur mkt det kostar att ringa osv.. :))
Hanna

2012-06-28 @ 14:00:31
Postat av: Sara

KOMMER SAKNA ER FETT <333
Men jag tror jag kommer överleva.. ;)

2012-06-28 @ 21:12:34
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0