SKANDAL?


Nyklippt :O
Blev jättekort även fast vi bara klippte typ 2cm... Denna gången ville jag att mamma skulle klippa mig för att frisören alltid tar så mycket, men endå blev det för mycket.. Ser ut som, vetinte vad
aja, det växer ut, rätt ojämnt också.. haha
Annars idag har jag bara chillat runt, vi åkte först till kungälv för att kolla på bil (mamma och pappa vill ha ny) och sen till göteborg. Efter det drog vi till donken och chilla :)
Dock var det väldigt pinsamt i kassan när jag skulle beställa mat för jag glömde att jag hade tappat rösten så när jag skulle beställa fick jag inte fram nåt ord lixom.. Haha, fick peka till mamma vad jag ville ha så fick hon beställa, tror hon i kassan trodde att jag var helt störd..
Yes, imån e det sista långdagen innan sommarlovet så det kommmer bli grejt! Fast har mattetest imån och kan serriöst inte ett enda skit men tänker fan inte sitta med matte hela helgen såatte det får gå som det går
vi hörs senare, puss
R.i.p mitt gamla långa hår :'(

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev ju jätte fint!

ALLTID FIN HNNAPANNA! :D <3

2012-06-03 @ 17:39:38
URL: http://sarajosefin.blogg.se/
Postat av: Bea

nice!!!!!!! :D

2012-06-03 @ 20:21:53
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0