TAGGAD FÖR SPANIEN


Nu ska jag börja skriva packlista till Spanien. Kommer ihåg sist, då skrev jag och Moa den typ ett halvår innan vi skulle åka. Haha... jaja, känner mig jävligt arg på mig själv eftersom jag inte pluggat ett piss än.. :o 
Men asså det känns som att jag kan allt som står i boken.. men jag kan inte det som står på datorn. Och det som står på datorn måste jag göra på kjells bilskola imorgon. Gud vad jag skriver om ointresanta saker.. Haha, jaja är glad för dom som läser det ändå, kram hörs!
Här har ni dagens outfit.
Här ser ni det nya linnet.... ska jag vara ärlig är det storlek 44? :o 
tycker min outfit passar bra ihop med vädret idag, eller vad säger ni? 

Kommentarer
Postat av: MOA

LYCKA TILL MED MOPPESKITEN! SKA BLI GÖTT MED MOPPE SEN ASSÅ! :D

2012-06-24 @ 16:21:46
Postat av: Bea

KAN DU DELA MED DIG LITE AV DIN SNYGGHET?! <3

2012-06-24 @ 19:39:23
URL: http://hundaventyr.blogg.se
Postat av: ida

det var en cool outfit iaf ;)

2012-06-26 @ 12:49:54
URL: http://moveslikeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0