5 veckor kvar

åh tagga måndag imån
aja, känns faktiskt helt okej eftersom vi inte har några läxor
tycker egentligen inte det är något fel på själva skolan.. men just läxorna -.-
dom förstör lixom ens fritid känns det som, även fast det blir att man gör dom i sista sekund så går man endå och tänker ba; nej nu får jag göra läxorna, men så gör man dom aldriii
så det känns AWSSOOOOOOOMMMMM :)
tagga 5 veckor kvar till påsklovet, haha.. efter påsklovet e de fanimej chill fram till den efterlängtade SOMMAREN
äälskar livet ibland, hoppas dessa 5 veckor går snabbare än blixten!
tänkte bara skriva av mig lite på allt jag går runt och tänker på..
VAD ska ni "få" som läser göra i sommar?
ha det gött
snälla, börja inte kalla mig egopixhanna..
ska sluta med alla dessa egopix, har dock inget annat att fota, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0