långt inlägg

har verkligen inget vettigt att skriva om i min blogg!
fundera på att göra en stor förändring, typ byta header, tema och allt :s
vad tror ni om det?
eller är det bra nu?
åhh, får damp, är verkligen mycket roligare att blogga på sommaren, just nu gör man inget typ, man går i skola, tränar och pluggar! känns så meningslöst att skriva om det varje dag.. men försöker hålla bloggen i bruk med massa kläder osv, hoppas ni gillar det. Ska försöka komma på något annat, typ hiss och diss? eller musik eller något liknande :) just nu sitter jag iaf och smaskar på min nybakta kladdkaka, blev väldigt lyckad faktiskttttt
aja, tre veckor till påsklov, hoppas det går as fort.. drar till mormor och morfar första helgen sedan e jag ledig! fyller ju år också så det ska väl firas :) dock har vi räknat ut att vi har fullbokat varje helg fram till några veckor innan sommarlovet så vetinte hur det blir med släktkalas osv.. hittade en bra dag men just den dagen fyller farmor 70 -.- typiskt! hoppas vi finner nån dag när vi e lediga iaf så man får lite paket haha ;) nej, men sen är det ju konfirmation också.. åh, får panik, måste ju köpa klänning, fixa med släkten och allt också! + att jag hatar klänning! passar verkligen inte i det och så måste man typ ha det -.- aja, finns väl något för alla? hoppas jag hittar något snart, får verkligen paaannnik! det är lixom 3 veckor till påsklov sen går det fort som fan till sommaren... shiiit och innan dess ska man hinna så jäkla mycket både i och utanför skolan :o
nu ska jag inte skriva en hel novell men ha en bra vecka, ska försöka uppdatera så mycket jag kan! puss
asså jag fattar inte modet ibland... alla klänningar har verkligen nått fult som förstör den!
kolla typ denna? är det meningen att man ska strypas eller vad är dendär fula detaljen till för?
aja, förlåt alla som har/tänker skaffa en sånhär klänning tog bara första bästa men daaaammp

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

Eller hur alla klänningar har något fult på sig!

Men den på bilden hade ju varit jätte fin om inte den där halsgrejen var på! :(

2012-03-18 @ 22:21:38
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: Bea

Du har jätte fin blogg design, men varför inte ändra lite? :)



MEN DEN ÄR BRA SOM DEN ÄR :D<3

2012-03-19 @ 19:42:23
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0