SPRUTA

hejhej :)
hemkommen från en låååång seg dag...
skolan var helt okej, men efter skolan skulle ja te vårdcentralen och ta livmorderhalscancer-sprutan och såklart säger hon i receptionen, men du ska gå till den vårdcentralen du är inskriven på... så jag fick SPRINGA till den andra vårdcentralen och när jag kom dit insåg jag att jag alllllllldrig skulle hinna med bussen, och så hade jag 1.35kr kvar på mobilen, gud vad toppen.. så jag messade mamma och bad henne ringa så sa jag att jag satt och väntade på att få ta sprutan och då sa hon att jag inte kunde åka med henne hem för att hon cykla, så då fick mamma ringa pappa och sen ringa mig igeeeeeen, och då bestämde vi att pappa skulle parkera utanför Sibylla så skulle jag komma dit när jag var klar, men då tog det FUCKKKIIIING 1 TIMME innan jag fick den jävla sprutjäveln :@ aja, den gjorde inte ett dugg ont och det gick tvär fort när jag väl fick den men bajs.. man kan ju säga att jag e trött nu!
kom precis hem lix.. aja, 1 eller 2 månad till nästa! ett plus idag är iaf att Moa har köpt ett iphone skal till mig :D
pöss hörs senare

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att den inte gjorde ont!!

2012-03-26 @ 23:20:56
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0