4 KM

HEJ!
min dag har vart awsom
gick upp som vanligt, sedan tog jag bussen till kopper för att mamma skulle cykla.. (för en orsak)
sedan hälsade jag på alla, så hade vi lektion, sedan tog jag mammas cykel ner till tandläkarn (skulle till en speciallist för att kolla mina tänder...) och hon sa att jag skulle komma tillbaka om ett fucking år för då har antagligen mina 12 års tänder kommit... det är bara 1 av 4 som har kommit så jag får väl min räls i gymnasiet!!
aja, bättre sent än aldrig eller vad säger ni?
är iafall glad att jag får en tandställning så mina kära tänder kan bli raka snart.. ser ut som en fucking clown eller något?
Jaja, efter tandläkaren drog jag tbx till kopper och var där till 12.15, sen åkte jag hem :)
faktiskt en lyckad dag... + att jag precis sprang runt dalh (4km) så känner mig as fräch nu.
Vi hörs senare, ska ta mig en dusch nu.. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jävlar va snyggt det var att fläta runt bullen!!!!!!

2012-05-07 @ 17:45:02
URL: http://sarajosefin.blogg.se/
Postat av: Moa

Åå jobbigt att behöva vänta ett helt år! :(

2012-05-07 @ 19:48:38
URL: http://djurparadiset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0